26 stycznia 2011

wiosna/lato 2011. milano fashion week

Pokazy w światowych stolicach mody idą pełną parą, nowe trendy, nowe palety barw, nowe fasony, ale wszystko na starych dobrych podstawach.
Niektórzy projektanci mnie zaskakują i zachwycają, inni nie. Chciałam się z Wami podzielić tymi, którzy zwrócili moją uwagę, zwłaszcza ich prezentowane stroje.

Dziś kilka zdjęć z pokazu Blugirl - cudownie lekkie, dziewczęce i pyszne.












Cała kolekcja oraz zdjęcia ze strony:
http://www.hellomagazine.com/fashion/designers/milan-spr-sum-2011/index.html?dise=blugirl&foto=blugirl001a.jpg&numero=1

6 komentarzy:

  1. cudne te sukienki! (zwłaszcza pierwsze dwie) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak letnie ... ach!

    co do domu/mieszkania. Ja mieszkałam w bloku ponad 20 lat i mnie to wsio. Ale mój mąż nie potrafi sobie siebie wyobrazić w blokowisku.
    ech ... a ja nie potrafię sobie wyobrazić siebie w przyszłości w tym domu. ech :(

    OdpowiedzUsuń
  3. mmm, jak wakacyjnie:) też mi się niebieska podoba.

    OdpowiedzUsuń